Naujienos

Seminaro „Bendradarbiavimas vardan geresnio švietimo“ Armėnijoje atgarsiai

2017-11-28

2017 m. rugsėjo 29 – spalio 1 dienomis Aghverano mieste (Armėnijoje) vyko programos „eTwinning“ kontaktinis profesinės raidos seminaras pavadinimu „Bendradarbiavimas vardan geresnio švietimo“ („Colaboration for better education“). Seminare dalyvavo apie 60 pedagogų iš Lietuvos, Latvijos, Lenkijos, Čekijos, Slovakijos, Vokietijos, Prancūzijos, Kipro ir Armėnijos. 

Seminaro metu buvo pristatomos „eTwinning“ platformos galimybės įvairių dalykų mokytojams, norintiems patobulinti savo žinias, bei susirasti partnerių ateities projektams.

Nacionalinė „eTwinning“ paramos tarnyba Armėnijoje pasistengė, kad šis seminaras būtų visapusiškai naudingas kiekvienam dalyviui ir kad kiekvienas seminarui pasibaigus išsivežtų daugybę informacijos ir malonių patirčių. Trumpi ir aiškūs teminiai pranešimai ir detali praktika buvo naudinga tiek pradedantiesiems, tiek pažengusiems „eTwinning“ platformos vartotojams.

Seminaro metu Čekijos mokytojai Zdenek Hetes ir Vacalav Fiser pristatė savo patarimus apie skaitmeninių įrankių panaudojimą projektinėje veikloje ir pasiūlė keletą praktiškai išbandytų variantų:

  • www.superlame.com – programa, skirta komiksų kūrimui
  • www.clyp.it – garsinis žodynas
  • www.issuu.com  – programa, skirta skaitmeninių knygų ir/arba laikraščių kūrimui
  • www.fotor.com – programa, skirta nuotraukų koliažams kurti
  • www.calameo.com – platforma, skirta viešinti skaitmeninius žurnalus, e-knygas, konvertuoti dokumentus į virtualias aplikacijas
  • www.zeemaps.com bei Google funkcija MyMap – programos, skirtos kurti interaktyvius žemėlapius

Visus šiuos įrankius dalyviai galėjo išbandyti praktiškai, bei išsiaiškinti visus su jų panaudojimu susijusius neaiškumus.

Taip pat dalyviams buvo pristatyta „Klasė aukštyn kojomis“ („Flipped classroom“) strategija, sutrumpintai daugelio vadinama tiesiog „flipingu“. „Flipingas“ yra naujoviškas mokymosi proceso organizavimo metodas, naudojamas įvairių dalykų pamokose ir darantis mokymosi procesą efektyvesniu. „Flipingas“ leidžia mokytojui sukeisti vietomis mokymosi veiklas klasėje su veiklomis namuose. „Flipingui“ dažniausiai naudojami mokytojo sukurti pamokos vaizdo įrašai, kuriuos mokiniai turi peržiūrėti namuose prieš ateinant į pamoką. Taip mokytojas turi daugiau laiko individualiai bendrauti su mokiniais – išaiškinti, jeigu mokiniai kažko nesuprato, daugybę kartų pakartoti tai, ką mokiniai jau girdėjo įraše, aptarti namų darbus. Naudojant šį metodą mokiniai iš pasyvių klausytojų tampa aktyviais savo mokymosi proceso organizatoriais, lavina svarbius savarankiško mokymosi įgūdžius.

Paskutinė sesija – projekto partnerių paieška ir naujų projektų kūrimas buvo ypač naudinga ir produktyvi daugeliui pradedančiųjų „eTwinning“ dalyvių. Nors kiekvienas dalyvis turėjo sugalvoti po idėją dar prieš prasidedant seminarui, tačiau šios sesijos metu visos idėjos buvo išgrynintos, o „eTwinning“ platformos siūlomi įrankiai – paaiškinti. Seminaro metu dalyviai aktyviai ieškojo partnerių, dalijosi idėjomis ir patirtimi. Dalyviai išsiskirstė įgiję dar daugiau patirties, noro bendrauti ir bendradarbiauti, suradę naujų kolegų ateities projektams bei pasipildę geromis emocijomis.

Prisijunkite prie „eTwinning Live“ ir skaitykite apie seminaro metu užregistruotus „eTwinning“ projektus:

 

 

Naujienų kategorijos

Žymos