Naujienos

Projekto pavadinimas: Alyvmedis – alyvų aliejus

2006-01-24

Trumpas aprašymas: Pagrindinis mūsų šalių produktas (Graikijos ir Italijos) yra alyvų aliejus. Vykdydami šį projektą, mes sužinosime apie alyvmedį ir alyvų aliejų iš istorinės (istorija, tradicijos, mitai ir patarlės), sportinės (Olimpinės žaidynės) ir Viduržemio jūros regiono mitybos įpročių (valgių receptai) pusių.

Tikslai: Mokiniai ne tik sužinos įdomių dalykų apie savo šalį, bet ir apie kitos kultūros šalį. Jie atras daugybę panašumų ir skirtumų, kurie įgalins juos domėtis kitokia Europos kultūra, pasidalinti patirtimi, palyginti socialinę įvairovę ir įgyti daugiau žinių. Jie turės galimybę kalbėti užsienio kalba. Mokyklos bendradarbiaus visos mokyklos lygmeniu.

Pedagoginė vertė: Mokiniai ne tik supažindino vieni kitus su savo mokyklomis, šeimomis, kasdieniniu gyvenimu ir kultūra, bet ir pagerino savo informacinių technologijų įgūdžius. Jie turėjo galimybę bendrauti anglų kalba ir susirasti susirašinėjimo draugų. Šis projektas patobulino mokyklose pedagoginius procesus. Mokytojai aptarė pedagoginę vertę ir pabandė panagrinėti vieni kitų mokymo programas.

Darbo eiga: Mokiniai buvo suskirstyti į dvi grupes. Kiekviena grupė ieškojo informacijos ir iliustracijų knygose ir internete, o vėliau vertino surastą informaciją, priėmė sprendimą dėl internetinio puslapio stiliaus ir dizaino. Kiekviena grupė pradėjo dirbti su  savo projekto dalimi. Jie apdorojo vaizdus ir iliustracijas, išrinko fonus ir pažaidė su spalvomis. Kiekviena grupių taip pat turėjo parašyti santraukas anglų kalba ta tema, apie kurią jie rengė informaciją dvikalbiam (graikų- anglų) internetiniam puslapiui. Anglų kalbos mokytojai patikrino mokinių parašytas santraukas. Mokiniai parengė Powr Point pateiktis ir trumpus filmukus.

Rezultatas: Mokykla išleido kompaktinį diską, kuriame įrašyta medžiaga apie jų darbą projekte ir projekto rezultatą  – veikiantį ir pilnai dvikalbį (anglų-graikų) internetinį puslapį.

Vertinimas: Mokiniai buvo labai entuziastingi dalyvaudami tokiame projekte, bet norint ilgiau pasidžiaugti projektu jiems pritrūko laiko.

Poveikis: Projektas  įgalino mokyklas domėtis kita Europos kultūra, pasidalinti patirtimi, palyginti socialinę įvairovę ir įgyti daugiau žinių. Mokyklose padvelkė Europos vėjelis!

Išmoktos pamokos: Trys projektui skirti mėnesiai buvo per trumpas laikotarpis visiems numatytiems planams įvykdyti. Mes pasiekėme numatytus tikslus: mokiniai dirbo komandoje, pagerino IKT įgūdžius, panaudojo anglų kalbą ir išmoko dirbti projektinį darbą. Jei būtume turėję daugiau laiko, būtume nejautę laiko spaudimo ir galėję kur kas daugiau džiaugtis projektu.

Patarimai: Mokytojai bendravo tarpusavyje el. laiškais nemažiau nei tris kartus per savaitę ir buvo gana punktualūs ir supratingi, jie nedelsiant atsakydavo į kolegų laiškus. Kartą, vienas mokytojas nusiuntė laišką kitam, bet negavo atsakymo daugiau nei savaitę. Tai labai išgąsdino mokytoją ir jis pamanė, kad  mokykla partnerė nutraukė projektą. Tai įvyko dėl to, kad partneriai buvo labai užimti ir tą savaitę negalėjo atsakyti į laišką, bet ši situacija rodo, kaip svarbu pranešti savo partneriams apie savo tvarkaraštį ir pasikeitimus dėl atostogų ar kitų įvykių.

 

Naujienų kategorijos

Žymos