Naujienos

Profesinės raidos seminaro „Kūrybinis ir kultūrinis ugdymas – inkliuzinis požiūris“ Miunchene atgarsiai

2017-06-29

2017 metų gegužės 04 –  06 dienomis Miunchene (Vokietija) vyko programos „eTwinning“ profesinės raidos seminaras pavadinimu „Kūrybinis ir kultūrinis ugdymas – inkliuzinis požiūris“ („Creative and Cultural Education – Inclusivc Approaches“).

Šio seminaro tikslas buvo dalyviams suteikti kuo daugiau kūrybiškumo, skatinti dinamiškesnį požiūrį į mokymą ir mokymąsi, skatinti ryšius tarp disciplinų, skatinti mokinių ir mokytojų smalsumą, entuziazmą ir bendradarbiavimą. Mokytojas turi būti labai profesionaliai paruošta asmenybė, gebanti ne tik gerai išaiškinti vieną ar kitą mokomą dalyką, bet ir konsultuoti, nukreipti mokinius tinkama linkme, pastebėti mokinių gebėjimus ir padėti kiekvienam mokiniui atrasti save.

Taip pat seminaro metu mokytojai turėjo unikalią galimybę akis-į-akį susitikti kolegas iš kitų šalių, susipažinti, pabendrauti ir galbūt rasti idėjų bendriems projektams kurti.

Seminaro metu kūrybinio ir kultūrinio ugdymo aktualumas perteiktas profesionalių edukologų dėka. Seminarą vedė iš įvairių šalių atvykę lektoriai.

Dalyvių susipažinimo metu aktorius puikiai valdė visą 130 žmonių grupę. Tam, kad susipažinti ir neformaliai pabendrauti dalyviai buvo skatinami žaisti „ledlaužio“ žaidimus – sustoti ratu, greitai pasakyti savo vardą ir dalyvio iš kairės pusės vardą. Suklydusius palydėdavo smagus juokas. Taip pat dalyviai turėjo atlikti vedėjo komandas ir kartoti judesius – rankas aukštyn, rankas žemyn, rankas dešinėn, rankas kairėn – vis didinant tempą. Šie „apšilimo“ pratimai padėjo visiems artimiau susipažinti, bei buvo puiki demonstracija, kaip galima greitai supažindinti dar prieš kelias akimirkas visiškai nepažįstamais buvusius žmones.

Seminaro metu vyko net 13 skirtingų kūrybinių dirbtuvių – fizinių veiklų pritaikymas pamokoje, „ledlaužių“ pratimai, muzikos kūrimas ir kalba, ritmika ir garsai – nuo paveikslėlio iki muzikos, komedijos dinamiškumas, stop-motion animacija, muzikos aplikacijos ir t.t. Kiekvienas užsiėmimas išsiskyrė unikaliais mokymo metodais. Teorine dalis ir pranešimai buvo itin naudingi kiekvienam seminaro dalyviui. Pranešimai suteikė informacijos apie kūrybišką, kultūrinį ugdymą, pristatymai vyko su teatro elementais, kuriuos galima panaudoti ir pamokų ar kitų, neformaliojo švietimo užsiėmimų metu. Na o darbas grupėse skatino pademonstruoti savo išmonę, įsiklausyti vienas į kitą, geriau suprasti kolegą. Kiekvienas dalyvis buvo įjungtas į bendrą veiklą ir nei vienas neliko „užribyje“.

Trys seminaro dienos dalyvius ne tik įkvėpė, davė naujų idėjų, bet ir patobulino profesines kompetencijas.

 

Prisijunkite prie „eTwinning Live“ ir skaitykite apie seminaro metu užregistruotus „eTwinning“ projektus:

Naujienų kategorijos

Žymos