Naujienos

„Kelrodžiai“ – politinės ir praktinės mokymo apie religinę ir nereliginę pasaulėžiūras priemonės tarpkultūrinio švietimo kontekste

2017-02-28

Kaip religinės ir nereliginės pasaulėžiūros studijos gali prisidėti prie tarpkultūrinio švietimo Europos mokyklose? Šios švietimo formos pobūdis ir tikslai aiškinami svarbioje Europos Tarybos ministrų komiteto rekomendacijoje (Rekomendacija CM/Rec(2008)12 dėl religinių ir nereliginių įsitikinimų aspekto tarpkultūrinio švietimo kontekste).

„Kelrodžiai“ eina daug toliau ir teikia patarimus politikams, mokykloms (įskaitant mokytojus, aukščiausius mokyklų vadovus ir valdytojus) bei mokytojų ugdytojams apie tai, kaip spręsti iš minėtos rekomendacijos kylančias problemas. Konsultacijos leidinyje „Kelrodžiai“ teikiamos atidžiai atsižvelgus į švietimo pareigūnų, mokytojų ir mokytojų ugdytojų atsiliepimus Europos Tarybos valstybėse narėse, pavyzdžiui, aiškinamos minėtai švietimo formai būdingos sąvokos, ugdomi mokymo ir mokymosi gebėjimai ir dirbama su skirtingais didaktiniais metodais, kuriama „saugi erdvė“ prižiūrimoms mokinių diskusijoms klasėse, padedama mokiniams analizuoti, kaip religijos pristatomos žiniasklaidoje, aptariama nereliginė pasaulėžiūra ir religinis požiūris, sprendžiamos su tikėjimu ir religija susijusios žmogaus teisių problemos ir mokyklos susiejamos viena su kita (įskaitant skirtingų tipų mokyklas) bei platesnėmis bendruomenėmis ir organizacijomis.

 

Šaltinis – School Education Gateway

Naujienų kategorijos

Žymos