Naujienos

eTwinning apdovanojimai – Svarbios datos

2007-10-12

Tinkamumas

Projektai, kurie užregistruoti eTwinning portale ir patvirtinti susijusių Nacionalinių paramos tarnybų nuo 2006 m. balandžio 1 iki 2007 m. birželio 30 d.

Pateikimas

Pateikimo etapas

Nuo 2007 m. rugsėjo 17 d. iki spalio 31 d. mokyklos gali pateikti duomenis internetu Europos eTwinning apdovanojimams 2008.

Pateikimo forma

Datos filtras yra nuimtas, kad galėtų dalyvauti visi projektai (pvz., 2 metų projektai, kurie buvo registruoti ne tinkamumo laikotarpiu, bet buvo vykdomi 2006/2007 mokslo metais)

Tinkamumo laukelyje pridėta „(Mūsų projektai vykdomi 2006/2007 mokslo metais)“.

Vertinimas

1 turas

2007 m. spalio 31 d. – 2007 m. lapkričio 20 d.

Vertinimą 1 ture internetu atliks Nacionalinės paramos tarnybos. Kiekviena Nacionalinė paramos tarnyba paskirs vieną asmenį į Europos vertintojų žiuri. Jie atrinks aštuonis geriausius projektus savo šalyje keturiose kategorijose.

2 turas

2007 m. lapkričio 21 d. – 2008 m. sausio 15 d.

Galutinis sąrašas pateikiamas nepriklausomai ekspertų žiuri, kurios nariais yra atstovai iš Europos Komisijos, Centrinės paramos tarnybos iš išoriniai ekspertai. Žiuri atrenka finalininkus.

Rezultatai ir pranešimai finalininkams

2008 m. sausio 25 d. 

Visus finalininkus ir atitinkamas Nacionalinės paramos tarnybas informuos Centrinė paramos tarnyba. Šiam tikslui, visi nominuoti projektai bus pažymėti eTwinning portale.

Apdovanojimų teikimo ceremonija

Apdovanojimų teikimo ceremonija vyks kasmetinės eTwinning konferencijos metu. Priklausomai nuo vietos, datos bus arba 2008 m. kovo 7-9 arba kovo 14-16. Bus pakviesti finalininkių partnerysčių atstovai. Ceremonijos metu bus paskelbti nugalėtojai ir antrosios vietos laimėtojai.

Apdovanojimas

Apdovanojimas kiekvienos kategorijos nugalėtojams yra speciali eTwinning stovykla mokytojams ir vaikams saulėtoje Europos vietoje nuo 2008 m. balandžio iki birželio mėnesio.

eTwinning Prizai – vertinimo kriterijai

Taškai vertintojams

Kategorijos

Amžiaus kategorija 4 – 11 metų

Amžiaus kategorija 12 – 15 metų

Amžiaus kategorija 16 – 19 +

Matematikos ir gamtos mokslų projektai

Ši kategorija apima visas amžiaus grupes ir akcentuoja matematikos ir gamtos mokslų projektą, geriausiai atliktą bendradarbiaujant. Bus taikomi tie patys kriterijai, kaip ir visoms kitoms kategorijoms. Mokslinio turinio atžvilgiu, visi projektai bus vertinami pagal mokinių amžių, jaunesni mokiniai nenukentės dėl savo projektų mokslinio lygio.

Instrukcijos

Vertintojai turėtų pažymėti kiekvieną projektą pagal duotus kriterijus ir įvertinti pagal kiekvieną kriterijų. Projektui turėtų tikti bent 4 kriterijai iš 5.

Siūlomas vertinimas galėtų būti:

  • 4- stipriai
  • 3- labiau stipriai nei silpnai
  • 2- labiau silpnai nei stipriai
  • silpnai
  • 0 – neparodyta

1 kriterijus – Pedagoginės naujovės ir integracija į ugdymo planą

Turėtų būti įvertinta pažangi kokybė ir projektų potencialas skatinti pokyčius. Aukštus balus skirkite projektams, kurie sukuria ar atveria naujus kelius mokymuisi arba naujų akademinio tyrimo sričių įvedimui. Projektai, kuriuose yra savianalizės elementas, pavyzdžiui, mokinių atsakomosios reakcijos galimybė, turėtų gauti aukštesnį balą.

Įvertinkite, ar projektas yra integruotas į ugdymo planą. Suteikite aukštus balus, jei turinys yra šiuolaikiškas, išbaigtas ir tikslus. Ar informacinės ir komunikacinės technologijos yra veiksmingai panaudotos geresniam organizavimui, pateikimui, temos gilinimui; ar struktūra ir kalba tinka auditorijos kompetentingumui.

Ar projekte matomos naujovės šiose srityse

  • Požiūryje į projekto medžiagą?
  • Projekto vykdyme?
  • Bendradarbiavimo metoduose?
  • Pedagoginiame požiūryje?
  • IKT ir kitų priemonių naudojime?
  • Ar mokytojai / mokiniai pateikė kūrybingą požiūrį į projekto įgyvendinimą ar problemų, su kuriomis susidurta projekte, įveikimą?
  • Ar buvo aiškiai stengiamasi integruoti partnerystės darbą į mokyklų mokymo planą?
  • Ar mokinių darbas su projekto medžiaga buvo užduočių mokykloje dalimi?
  • Ar turinys mokiniams pateikiamas motyvuojančiu ir efektyviu būdu?
  • Ar turinys ir pateikimas susijęs su didaktine ir metodine koncepcija?
  • Ar projektas kuo nors prisidėjo prie dalyvaujančių mokytojų pedagoginės praktikos?

2 kriterijus – Bendradarbiavimas tarp mokyklų-partnerių

Vienas iš pagrindinių mokyklų bendradarbiavimo pristatymo rezultatų yra mokinio motyvacijos ir dalyvavimo mokymosi procese gerinimas. Turėtų būti vertinamas pateiktų projektų gebėjimas naudoti IKT mokinių susidomėjimo ir aktyvios veiklos mokymesi gerinimui. Reikia nuspręsti, ar projektas skatina bendrą darbą ir mokinių bendruomenę ir ar mokiniai gauna aiškios naudos gerindami savo IKT žinias ir įgūdžius.

  • Ar yra įrodymų, kad dalyvaujantys mokytojai dirbo kartu planuojant ir įgyvendinant projektą?
  • Ar jie naudojo komunikacijos priemones?
  • Ar jie dalinosi aplankais ir dokumentais?
  • Ar jie dirbo kartu prie temos keisdamiesi idėjomis ir medžiaga vietoj to, kad dirbtų lygiagrečiai?
  • Ar projektas skatino aktyvaus mokinio koncepciją ir įtraukė jį/ją į mokymosi procesą?
  • Ar projektas skatino komandinį darbą?
  • Ar naudotojai turėjo galimybę tobulinti savo IKT žinias ir įgūdžius?
  • Ar buvo kokių nors bendradarbiavimo su platesne bendruomene požymių? (pvz., tėvais, vietos bendruomenės grupėmis)

3 kriterijus – Kūrybiškas IKT panaudojimas

Šioje dalyje turėtų būti atsižvelgiama į labiau techninius ir funkcinius projekto aspektus, aiškiai kreipiant dėmesį į jų kūrybišką panaudojimą: projekto dizainas ir praktiškumas, naujoviškas ir kūrybiškas technologijos panaudojimas; tinkama pusiausvyra tarp skirtingų priemonių: technologinių ir didaktinių sprendimų suderinamumas.

  • Ar buvo panaudota kokia nors neįprasta technologija?
  • Ar technologijų panaudojimas projekte buvo kažkas daugiau nei elektroninis paštas?
  • Ar technologija buvo naudojama vaizdingai ar kūrybiškai?
  • Ar projekte naudojami techniniai sprendimai motyvuoja bei skatina mokymąsi?
  • Ar projekte pateikiama informacija gali sudominti ir lankytojus ne mokyklos kontekste?

4 kriterijus – Tvarumas ir perduodamumas

Skirkite balus, nurodydami projekto tvarumo potencialą ir galimybę jį kopijuoti, proporcingai didinti ir panaudoti kitame kontekste. Aukštas balas reiškia jo gebėjimą būti modeliu ir įkvėpimo šaltiniu kitiems pedagogams, kad jie galėtų sukurti savo projektus ir/ar reprodukcijas.

  • Ar šis projektas turi kokią nors tvarumo galimybę bėgant laikui?
  • Ar jį galima papildyti ir išplėsti?
  • Ar tai gali būti visos mokyklos projektas?
  • Ar šio projekto procesus ir rezultatus galima lengvai perkelti ir panaudoti kitoje mokyklos / šalies situacijoje?
  • Ar projektas gali būti modeliu kitiems tokio paties pobūdžio projektams?

5 kriterijus – Rezultatai ir nauda

IKT yra nepalyginama priemonė mokyklų atvėrimui kitiems, bendradarbiavimui ir naujoviškoms partnerystėms tarp skirtingų švietimo dalyvių (mokykla, šeima, savivaldybė, vaikų ligoninės ir t.t.). Įvertinkite galimybę projektui skatinti tokią vietos/pasaulio, vidinę/išorinę, viešąją/privačią, švietimo/kultūrinę ir tyrimų pasaulio partnerystę. Skirkite aukštus balus projektams, kurie turi aiškių rezultatų ir naudos mokymosi aplinkai.

  • Kodėl šis projektas turėtų būti apdovanotas?
  • Kuo jis išsiskiria iš kitų kokybės atžvilgiu?
  • Kokie yra matomi projekto rezultatai?
  • Ar mokytojai ir mokiniai, kurie dalyvavo partnerystėje, turėjo kokios nors akivaizdžios naudos iš tokio dalyvavimo?
  • Ar yra požymių, jog abu partneriai įdėjo vienodai pastangų į projektą?

Naujienų kategorijos

Žymos